x Sportig är vad jag är! .. host. Datum: 2010-06-24 Tid: 17:33:15

Nu för tiden är jag riktigt rastlös, måste röra på mig hela tiden! Det är ganska intressant faktiskt, för jag är i vanliga fall ganska lat av mig.. men så började jag springa lite varje dag; inga jättesträckor men ett par hundra meter åt gången - och nu går det bara lättare och lättare, blir roligare och roligare, och därmed blir det längre och längre sträckor varje gång jag är ute och springer! TOPPEN! :D
Så idag passade jag på att springa hem till Otto, och dra med honom hem till mig. Sen åt vi melon och spelade boule. Coolaste sporten EVER!



.........

Kommentarer
Postat av: Malinda [All by Me]

Åh, det låter härligt - att springa ute "lite" varje dag. Och nu när det är sommar så är det väl bästigt värre? :)

2010-06-24 @ 19:58:31
URL: http://allbyme.se
Postat av: Moa

Ellerhur, det är så sjukt vad rastlös man blev just detta sommarlov O__o .. fast det har inte fått mig till att börja springa än haha ^^'

2010-06-24 @ 23:07:07
URL: http://norrlandsponnyn.blogg.se/
Postat av: Julia - [fotoblogg]

Och coolaste bilden EVER! =D Haha, men den var jättefin ju. Hoppas du hade en bra midsommar!



sv; åh tack! Jätteroligt att veta. :)

2010-06-26 @ 11:40:51
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0