x Idag, igår, i förrgår och dagen innan dess Datum: 2010-06-30 Tid: 11:44:16

Idag känns det som att det kommer bli en ganska händelselös dag, men faktum är att det ska bli riktigt skönt att göra absolut ingenting! Tror att jag ska berätta vad jag har hittat på med de senaste dagarna, det har ju varit lite tomt i bloggen som ni kanske märkt? ;)
Igår var det världens sommarväder nere i skåne, med solsken och 26 grader! Jag och Frida passade då på att cykla till hamnen i Råå och mumsade i oss lite glass och hade tjejsnack. Sen cyklade vi hem till Frida, åt tacos och glodde film! MYS! :D
I förrgår roade jag mig med att äga fem killar på kortspel, crocket och kubb. Dessvärre blev vi ganska uppätna av mygg allihopa, så nu sitter jag här med tjugotalet myggbett på mina ben. DET KLIAR!
Och ja.. dagen innan dess var jag hemma hos en kompis i Ödåkra och snackade skit med honom och Otto. Hm. Spännande va? ;D


.........

Kommentarer
Postat av: Ebbaa

Det lät som du haft treevliga dagar i solen ;) men himla myggorna hate them! :) Kram!

2010-06-30 @ 13:39:03
URL: http://kamerakabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0