x Mitt i prick Datum: 2010-08-26 Tid: 15:53:15

Visste ni att H&M har fått en en massa helsnygga nya tröjor? Inte jag heller förrän jag "råkade" kika in i butiken och insåg att jag plötsligt stod där med en sisådär 8 klädesplagg på armen, det måste i övrigt ha sett ganska udda ut. Efter att ha provat samtliga och insett att jag gillade allihopa, var det bara till att börja leka kräsen och plocka ut favoriterna. Det resulterade i två skjortor, en stickad tröja och en vanlig lite oversize tröja på rea. En av skjortorna hade passat perfekt ihop med ett par prickiga tights, och det är i övrigt något jag velat ha länge nu. Så inom en snar framtid tänker jag minsann införskaffa ett par sådana. ;) 
När jag väl kom hem uppstod en lite pinsam situation, när jag plötsligt insåg att oj, kläderna jag hade beställt från H&Ms hemsida för ett tag sen kom visst idag. Så det var bara till att trycka in en tröja och ett linne till i garderoben.. det börjar bli lite fullt.. Fast av någon underlig anledning verkar alla kläder bara "poff" försvinna när det är dags att hitta något att ha på sig. Någon som känner igen fenomenet?

Vänsterbilden är snodd från julia.blogg.se, högerbilden är en random bild på mig själv som utfyllnad.

.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Ska inte säga något själv. Älskar H&M och köper gärna kläder där så som klänningar, tröjor, T-shirt och linnen. Byxor köper jag på andra ställen x)



Och sist jag var där köpte jag sex linnen på H&M x)

2010-08-26 @ 19:12:16
URL: http://akrelina.blogg.se/
Postat av: Klara :)

Hihi, min syster har bloggen Julia.blogg.se! ^^ Vilket sammanträffande. ;)

2010-08-26 @ 19:25:43
URL: http://sunberrie.blogspot.com
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Klara: Försökte kommentera på din blogg, men den ville inte riktigt med mig så.. ;) Kul att det är din systers blogg! :D

2010-08-29 @ 10:51:35
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0