x På rithumör Datum: 2010-08-06 Tid: 23:12:15

Nu har jag suttit och lekt i Photoshop igen, känner att jag är inne i en liten "ritperiod" så jag får försöka ta vara på allt som poppar upp i mitt lilla huvud.. ;)
Imorgon åker jag hem till pojkvännen, och vet inte om jag kommer blogga därifrån. Om inte, så är det så att vårt internet ska flyttas till det nya huset, och därmed kommer jag sitta utan det i en vecka eller två. Så om ni saknar mig beror det helt enkelt på att jag inte har tillgång till internet! Dock ska jag väl förhoppningsvis kunna våldgästa en kompis eller två och blogga därifrån. :)

Vad tycks om min.. eh.. vackra kreation? Jag misslyckades en gnutta när det gäller hyn, som ni kanske ser, men nu är jag så trött så jag orkar helt enkelt inte fixa till det. Låt oss låtsas att hon är väldigt dålig på att sminka sig.


.........

Kommentarer
Postat av: Lizi

Väldigt snygg :D

2010-08-17 @ 18:50:47
URL: http://lizzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0