x Morgonpanik Datum: 2010-08-27 Tid: 16:14:48

Det blev en stressig morgon idag. Blev väckt ett par minuter senare än vanligt, så stressade mig igenom frukost, tandborstning och dusch. När jag väl skulle dra på mig kläderna som jag redan igår planerat att ha på mig (det gäller att tänka i förväg om man inte ska bli några timmar försenad på grund av klädbyten), lyckades jag såklart ha sönder mina nya, prickiga, tights. Jäklar. Efter lite om och men drog jag på mig ett par hudfärgade istället, och rusade ut till bilen. När vi kört ett par kilometer insåg jag att just det, mobilen låg kvar på den där flyttlådan på mitt rum. Så det var bara till att vända, trots att vi redan var försenade. För min del spelade det väl egentligen ingen större roll, jag skulle inte ha min första lektion förrän 10:10, och klockan var bara 07:40, men min kära moder blev dessvärre försenad. Tur att hon kunde skylla på sin omöjliga dotter. ;)
Nåja, jag kunde illustrerat det hela om jag varit hemma och gjort inlägget lite intressantare, men nu tänker jag vara lite social med min pojkvän istället. Tjingeling!
.........

Kommentarer
Postat av: johanna

Tjenahopp, allt bra med dig? :)

KRAM

2010-08-28 @ 00:06:30
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: sofie

hejsan. (a' du kanske kommer ihåg mig?.. eller inte? haha. jo, iallafall. du skulle inte kunna hjälpa mig med en sak? på min blogg så försöker jag göra "informationen" i menyn typ grå och samma storlek och typsnitt som inläggen. jag har gjort som det står på designadinblogg flera gånger, men det blir bara någon annan slags text? du skulle vara en ängel om du var villig att hjälpa mig <3

2010-09-05 @ 14:26:56
URL: http://soofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0