x Humörsvägningar Datum: 2010-08-06 Tid: 17:01:13

Det är väldigt vad humöret kan pendla ibland alltså! I morse var jag på toppenhumör och trallade lite nöjt för mig själv över att jag inte skulle göra något vettigt alls idag, så skönt det skulle bli. Plötsligt svängde det och nu känner jag mig istället jättetrött, har ångest över att jag inte gjort något och är helt frustrerad över att jag inte kan komma på något att göra heller. Jobbigt! Är det bara jag, eller brukar ni också känna att ni har så mycket småsaker att göra att ingenting blir gjort?

Peppar mig själv med en smilie som jag ritade igår, fast som msn vägrade att acceptera - annat än i minimalt format.

.........

Kommentarer
Postat av: Josse

Oj oj, Vad jag känner igen mig ^^ Precis så där brukar det bli för mig med. Ett tips är att ta och cykla någonstans eller att ta en lååång promenix ^^ Brukar alltid hjälpa för mig :D

2010-08-06 @ 19:04:52
URL: http://justkeepbreathe.blogg.se/
Postat av: Emma H.

Sv: haha jo sant en sådan kan man ju annars också ha x)

2010-08-06 @ 19:33:23
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0