x GÄÄÄÄSP Datum: 2010-08-01 Tid: 12:22:29

Jag vaknade med ett ryck och tittade mig yrvaket omkring, sen suckade jag lättat, vände mig om och somnade på nytt. Haha, ja, snacka om mardröm jag drömde inatt! Var verkligen helt säker på att mitt nya rum hade blivit helt misslyckat och att vi redan hade flyttat. Gissa om jag blev glad när jag insåg att det inte var verklighet? Det roliga var att rummet var jättestort i drömmen, men jag fick ändå inte plats med både säng, piano (!?), bokhylla, TV och skrivbord, och då blev jag typ jättesur? Snacka om bortskämd unge.. ;D

Låttips:
Gives you hell - The All-American Rejects
.........

Kommentarer
Postat av: Malinda

SV: Oops Sorry... ;>

2010-08-01 @ 15:00:45
URL: http://allbyme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0