x Grisigt? Datum: 2009-09-03 Tid: 20:51:31

Det känns verkligen inte som att jag gör något annat än att plugga. Pluggar matte, pluggar fysikpluggar historia... you name it. Jag orkar egentligen inte skriva något nu, men slänger in ett inlägg ändå "bara för att". Hade sovmorgon till 12:20 idag, riktigt skönt! Kändes knappt som att jag var i skolan alls, och den mysiga höststämningen som rådde var faktiskt inte så dum. Man borde börja skolan vid den tiden varje dag, så att man fick sova ut ordentligt och äta lite god middag hemma (istället för skolmaten som, med tanke på utseende och smak, troligen är ämnad för grisar). Och på tal om grisar så har jag nog fått svininfluensa. Eller eventuellt en vanlig liten förkylning, men ja. Man vet ju aldrig.. 
.........

Kommentarer
Postat av: Frida

Superfin blogg och jättesnygga bilder! Jag själv är ganska lik dej, jag älskar att fota och rida. Kommer nog följa din blogg på bloglovin om ett tag, ^^, <3 Tack för att jag hitta till en gullig blogg!

2009-09-04 @ 11:43:04
Postat av: Emelie och Alice

SV: bara bra :)

Jag har skrivit i bloggen några frågor

"Vilket är ditt bästa plugg tips" och

"vad vill du se mer i bloggen" :)



Skulle vara jätte kul om du kanske kunde svara på dom :P

2009-09-04 @ 19:46:49
URL: http://emelieochalice.blogg.se/
Postat av: Elin N

Tack för hjälpen! Ska testa imorgon :)

2009-09-04 @ 23:17:41
URL: http://focusera.blogg.se/
Postat av: Elin - "Glasartad"

SVARAR FRIDA: Kul att du gillar bloggen, och tack själv! :D

2009-09-11 @ 23:28:23
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0