x Att vara steget efter Datum: 2009-09-11 Tid: 23:42:59

Ursäkta min frånvaro här i bloggen, ska försöka bättre mig.. Men nu är det äntligen fredag igen! Har varit förkyld tidigare i veckan, och sluppit skolan några dagar. Har i och för sig fått göra några kilon läxa istället, men ändå. Fotografisk bild idag, kul! Kopierade upp lite pappersbilder från negativ på lektionen, roligt att testa hur det fungerar med gammal teknik. Älskar dessutom bilder tagna med analoga kameror, mycket mer känsla än i det digitala! Fick i övrigt en läxa till måndag, "En resa" var temat, 7 bilder ska tas. Sådär lagom svårt att komma på vad man ska fota.. några idéer? Tyckte mig ha en hyfsad story som jag kunnat använda, om det inte var för att jag inte hade någon bra kamera till hands. Bilden nedan skulle annars ingått i mitt lilla fotokollage, men det är också den enda som blev hyfsad... kompaktkameror+mörker=bignono. Annars är jag faktiskt ganska nöjd över känslan i bilden nedan, och svartvitt är alltid mums, även om kvalitén inte är den bästa..  

 
.........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, sånna här bilder behöver inte kvalité. Den blev ju jättebra! En resa innehåller rörelse och känslor. :)

2009-09-12 @ 00:38:42
Postat av: Lotta

<< Hehe, jaja. Orka skriva namn... :P Gonatt! :D

2009-09-12 @ 00:39:58
Postat av: Linda

Skit snygg bild!!!

2009-09-12 @ 01:14:02
URL: http://lindaslivsomaupair.blogg.se/
Postat av: Elin - "Glasartad"

SVARAR ANONYM OCH LINDA: Man tackar, haha. :)

SVARAR LOTTA: Gomorron! ;D

2009-09-12 @ 07:52:47
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Hildah <3

coolast bild ;D :k

2009-10-02 @ 20:17:04
URL: http://sotastekakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0