x Hagelregn Datum: 2009-07-08 Tid: 13:30:35

Var det bara jag som la märke till det extrema regnet igår? Nej, jag tänkte väl det... Har nog aldrig varit med om ett så häftigt regn tidigare! Och stora hagelkulor mitt i sommaren? Hm, man undrar ju. Dessutom kände jag mig tvungen att springa ut och känna på det lite, så nu har jag ett fint litet hack i läppen av de hårda hagelkornen.
Efter regnet blev det dock perfekt fotoväder, om bara solen hållt sig uppe liiiite längre..
Jag vill ha ett macro, NU!

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0