x Linda Skugge Datum: 2009-01-13 Tid: 18:07:09

Idag lyssnade jag på en föreläsning av Linda Skugge, eller om man nu ska kalla det för föreläsning. Det var mer en intervju. Tror jag. Nåja, oavsett var det hur intressant som helst, och man blev inspirerad som bara den! Jag vet egentligen inte varför, jag menar, hon var totalt usel med att prata inför publik. Det märktes på långt håll, jag tror inte hon slängde ett ögonkast åt publikens håll, inte en enda gång. Dessutom tror jag att alla i min klass satt och lyssnade sådär lite halvt och tyckte att hennes snack var totalt bortkastad tid, men jag gillade henne. Skarpt faktiskt. Däremot avskyr jag hennes blogg, men endå.
Jag känner mig duktig, jag skriver faktiskt i min blogg för fjärde gången på fyra dagar eller nått. Duktiga jag. Nu ska jag äta äppelpannkaka, hejdå!
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0