x Ledig, ledig, ledig, lalaa.. *nynnar i takt med "Gimme Gimme"* Datum: 2009-01-12 Tid: 19:12:42

*dansar en liten glädjedans* Imorgon är det en kill- och tjejdag, och jag slipper därmed en heltråkig engelsklektion. Plus resten av dagen för den delen. Dessutom fick jag nyss svar från min idrottslärare, att "ja, det går bra att  du stannar hemma på torsdag", erkänn att jag har flyt (.. eller flöjt? det beror på hur man vill se på det hela)? ;D WOHO!!
*avslutar dansen och springer vidare i huset (nåja, lika långt som headsetsladden tillåter mig)*
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0