x Fototime Datum: 2009-01-20 Tid: 15:55:24

Idag cyklade jag hem från tåget, och för en gångs skull var det riktigt skönt. Solen sken och fåglarna kvittrade, så jag kunde riktigt känna hur sommaren var på väg. Att det sen är några månader tills dess behöver man ju inte tänka på. 
Till saken - äntligen har jag tagit mig tid att fota lite! :D Jag låter bilderna tala för sig själva... och under tiden ska jag se om jag kan fixa så att ni också kan få tala lite (läs: kommentera)... x3

Så går det när man kryper runt i gräset..   Haggtorn

Vår..

.........

Kommentarer
Postat av: Lotta

Äntligen bilder! Fina är de också! :D

2009-01-21 @ 22:26:25
Postat av: Elin [bloggens ägare]

Lotta» Tack så mkt! :D

2009-01-24 @ 09:07:10
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0