x Första ridning Datum: 2009-01-17 Tid: 10:00:52

Igår red jag för första gången efter jullovet, äntligen! Jag och mamma var på hugget redan förra veckan, men det visade sig att det inte var några lektioner då... smått pinsamt. Min ridgrupp har  krympt till mig och två andra, så nu blir det värsta privatlektionerna för vår del. Det är både bra och dåligt - man får inte en enda stund att vila på! *skrattar* Jag red förresten Atilla, henne har jag inte ridit tidigare. Hon var jättehärlig, och när hon väl arbetade med ryggen så gick hon hur bra som helst. Problemet var väl bara att hon har en smått speciell gång, vilken gör mig åksjuk. Gah, jag avskyr åksjuka! Det har bara hänt mig en gång tidigare när jag ridit, och då på Passe som också har en säregen gång...
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0