x Allt och ingenting Datum: 2009-08-07 Tid: 11:51:24

Då var det fredag igen.. skolan närmar sig med stormsteg. Usch, redan augusti, snart är det snöslask och tjocka vinterjackor som gäller. Men först ska vi äta kräftor, eller nåja, med tanke på att jag inte gillar kräftor så borde jag snarare skriva "först ska ni äta kräftor". Strunt samma, vad  svamlar jag egentligen om? Brist på samtalsämne antar jag. Hah. Dags att springa ut och mysa (...) i nyckelpige- och blomflugesvärmen som tagit över våran trädgård, hejsvejs! :)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0