x Varning för obehaglig bild Datum: 2012-05-22 Tid: 23:00:38

Okej, jag vet att mina tår är missbildade och att mitt gamla nagellack får naglarna att se, om möjligt, ännu mer missbildade ut än vad de är. Men jag var bara tvungen...



Kolla liksom! Stackars, STACKARS min lilltå! Har en tendens att få skoskav i alla skor - mina ballerinaskor är definitivt inget undantag. Jag fick SEX skoskav på mina två fötter när jag använde dem igår! Dessvärre har jag mina sandaler hos mina föräldrar så imorgon blir jag så illa tvungen att dra på mig mina ballerinor igen för att se lite proper ut när vi ska ha presentation, sneakersen som jag har sprungit runt i idag är kanske inte så passande tänker jag. Fasar redan.
.........

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Aj då... :-(



Sandaler trivs mina fötter också bäst i nu. :-) Hoppas du (eller dina fötter, kanske jag hellre ska säga!?) har överlevt dagens prövning!?

2012-05-23 @ 13:22:01
URL: http://annakk.blogg.se/
Postat av: Michaela

När kommer det en till videoblogg? Längtar!

2012-05-23 @ 13:51:52
Postat av: Peter

AJJJ x_x myspys osv..

2012-05-23 @ 19:39:31
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Michaela: Haha, jaaaduu... vi får väl se! Vill helst ha något vettigt att prata om ifall jag ska spela in (förslag?) ;)

2012-05-23 @ 22:40:05
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: JHH

stackars :(

2012-06-02 @ 13:22:28
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0