x Pluggat istället för att äta glass Datum: 2012-05-22 Tid: 22:20:16

Idag har det fortsatt att vara uuuuunderbart väder. Tror jag alltså, jag har nämligen suttit inne i skolan och gjort grupparbete från tio till sex... Lyckligtvis blev vi väldigt nöjda med vårt arbete, annars hade vi nog begått självmord allihopa.

Uppgiften var att skapa annons, banner och folder till ett fiktivt bankkort, imorgon ska vi presentera vårt arbete på en designbyrå. Spännande! Har tyvärr inga bra bilder av arbetet att visa, men ni får hålla er till goda tills jag får tillfälle att ta några bättre.

Moodboarden som jag klistrade ihop förra helgen:



Foldern som föll på min lott (färgerna är lite missvisande):



.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0