x Mysepyse Datum: 2012-05-11 Tid: 21:00:03

Det var sjukt på tåget idag. Sjukt. Jag satt ensam och filosoferade på väg hem från Helsingborg när en man (läs jättesliskig gubbe med foppatofflor och ölmage som luktade en blandning mellan alkohol och rök) satte sig mitt emot mig. Efter en stund märker jag hur han riktar mobilen mot mig. "KLICK" låter det.

Bitch-Jag: "Ursäkta, fotade du mig!?"
Han: "Ehe. Ja."
Bitch-Jag: "Då kan du få visa mig när du tar bort bilden nu."
Han: "Ehe.. mh.."

Sen gick jag. Äckelgubbe.




(Foppatoffel)
.........

Kommentarer
Postat av: Amanda

Herregud .. peddovarning ._.

2012-05-12 @ 16:32:27
URL: http://vocabulary.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men tänk om han hade en egen blogg och bara ville skriva om att han satt mittemot "superduperkändisbloggaren" Elin på tåget!?



Nej men allvarligt, det är i sånna här stunder som man hoppas att man levererar en riktigt vass kommentar och inte kommer på den efteråt istället. Hoppas inte du stöter på honom (eller nån liknanade)igen! :S

2012-05-14 @ 19:31:26
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Lotta: Hahaha, att jag inte tänkte på det! ;) Nejmen det hoppas inte jag heller! Fast det är väl ingen risk att jag slipper, på något magiskt vis verkar alla konstiga människor dras till mig..... kan iofs bero på att jag bor i Malmö ;P

2012-05-14 @ 20:37:15
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Ville Niskanen

Haha wtf! Hade ju blivit helt paff! Jävla gubbe!

2012-05-14 @ 21:50:07
URL: http://www.finest.se/villeniskanen

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0