x Tuff tuff tuff Datum: 2012-05-20 Tid: 23:12:45

Jag har haft otur med tågen på senaste tiden, idag fick vi sitta och vänta på att en jobbig tjej skulle bli avkastad. Det tog en kvart. Lite värre var det dock när jag skulle åka härifrån i torsdags; först ändrade de spår varannan minut, sen var tåget försenast med en kvart. När vi väl hade kommit på körde vi till nästa station - och blev stående i ytterligare en kvart. Därefter körde vi ett par stationer till innan tåget blev inställd och vi fick springa (SPRINGA) till ett annat tåg och trycka (TRYCKA) oss in.

Jag låter bilden tala.


.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0