x Mördade min dator Datum: 2012-03-26 Tid: 18:05:35

Jag ominstallerade operativsystemet på min dator idag! Jag är gryyym. Dessvärre gick det lite FÖR bra, så nu sitter jag vid min lånade laptop istället. Ehehehehehe. Synd att Dells support stänger klockan fem och att min privata support ligger hemma och är sjuk liksom.

På tal om system, använder ni backslash istället för delete när ni skriver? Det hoppas jag inte, blir gaaaaalen när jag ser någon som gör det. Majoriteten av alla apple-användare kan härmed känna sig träffade.




(Bildkälla: här)
.........

Kommentarer
Postat av: Jessica "Jeissie" Persson

härlig bild :)

2012-04-12 @ 22:11:26
URL: http://jeissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0