x Euphoria? Nä, inte direkt. Datum: 2012-03-12 Tid: 21:16:41

Det är typ tionde gången jag lyssnar på Loreens låt från melodifestivalen nu, inte för att jag gillar den utan för att jag försöker övertala mig själv att jag gillar den. Går inte jättebra. Haallåååå Sverige, vad har ni för musiksmak egentligen? Gör inte saken bättre att alla jag känner tycker att den "är okej". Det är den inte. Om du läser det här pappa, hoppas jag att du skäms över att du hejade på henne (fast jag gillar dig ändå).

Snälla säg att någon annan inte heller orkar lyssna på Euphoria i mer än tio sekunder, så att jag slipper känna mig som värsta outsidern!

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0