x Det är inte lätt när det är svårt Datum: 2012-03-07 Tid: 22:45:00

Jag har drabbats av otur det senaste dygnet och har med papper lyckats skära mig på inte mindre än TRE fingrar! Sökte lite stöd hos Otto genom att förklara för honom vilket finger som var förolyckat. Gick väl inte riktigt som planerat.

Jag: Ottooo, jag har skurit mig på pekfingret :C
(Ett par timmar senare)
Jag: Det var ringfingret jag hade skurit Otto.. höll handen åt fel håll när jag kollade innan.
Otto: Hahaha XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

.........

Kommentarer
Postat av: sofia - vardag&foto

Vad fin blogg! Lust att göra ett bloglovin-byte ? :)

2012-03-08 @ 10:19:55
URL: http://fiiaaz.blogg.se/
Postat av: Sarah - Just nu pågår en tävling där du kan vinna ett presentkort värt 150kr

vilken fin blogg du har, fina färger och allt :)

2012-03-08 @ 13:03:38
URL: http://sarahceciliacollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0