x Grymt sjukt enormt jätteglad Datum: 2012-03-30 Tid: 23:31:21

Skrev just klart en essä. DET KÄNNS SÅ SUPEREXTREMT GAAAALET BRAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Första kvällen på tre veckor som jag faktiskt kan andas ut och inte tänka på plugg alls. Jag har stressat, jag har haft panik, jag har haft ångest.... Aaaaaahhh. Detta är heeelt underbart. Sitter och ler för mig själv som ett annat fån.

Nu ska det firas! Mh-mh-mmmmh.



Imorgon tänker jag ta sovmorgon. Alltså en sådandär ÄKTA sovmorgon som liksom varar till... till TRE! Ja, tre ska jag sova till. Det är nästan så jag längtar tills jag vaknar!
.........

Kommentarer
Postat av: - Sara

ååh vad gott, ge miig :D

2012-03-31 @ 16:05:37
URL: http://sarabackman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Haha nu skojar du allt! Så länge har du aldrig sovit... ;P

2012-04-01 @ 11:48:25
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Lotta: Haha, där fick du mig allt... medger att jag gick upp elva ändå ;)

2012-04-01 @ 19:50:56
URL: http://glasartad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0