x Nu är det krig Datum: 2012-06-17 Tid: 22:55:46

Jag förmodar att jag har skrivit om det tidigare - min och min pojkväns kamp om platsen i sängen. Förra veckan vaknade jag av att Mikael petade på mig och frågade om jag inte kunde vara snäll och lägga mig som en normal människa, då såg det ut ungefär såhär:




Utöver att jag ockuperar all plats i sängen menar Mikael att jag också lägger beslag på täcket (det gör jag inte!!!). Därför tog han demonstrativt fram både en filt och en extra kudde när vi skulle lägga oss i fredags.

När jag vaknade på morgonen låg Mikael täcket med filten om sig, och med alla tre huvudkuddar i besittning. Jag fixade snabbt bevismaterial.



Ärligt talat tycker jag att jag är värd den där extra platsen om han ska få ha alla sängtillbehör (han har ju typ försökt sno underlakanet också!?). Och visst borde jag få pluspoäng för att jag var snäll och suddade ut Mikael i bilden? Visst borde jag? Typ världens bästa flickvän är jag.
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

hahaha! Jag gillar verkligen dina bilder när du förklarar saker ;)

2012-06-18 @ 07:54:40
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0