x Modelejon Datum: 2012-06-12 Tid: 22:45:47

Man kan kanske inte tro att jag älskar mode, men jag kan sitta och bläddra bland outfitbilder i all oändlighet. Därför är jag evigt tacksam över alla dessa modebloggerskor som man kan följa och faschineras över - förvisso på gott och ont eftersom att man blir enormt shoppingsugen. Av de 27 olika modebloggerskor som jag för tillfället följer kommer här fyra av de outfits som har hamnat i min inspirationsmapp.


(Bildkällor: 1 2 3 4)

Jag kan härmed konstatera att vrålsnyggt just nu är bruna skärp, jeansjackor, baströjor, höga midjor, bomberjackor och skyhöga klackar från jeffrey campbell. Oversized upptill och tajt nertill eller tvärt om. Hade inte tackat nej.
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

sv. Ja precis! Kan ta med mig träningsväskan på vägen - då klarar jag mig hur länge som helst ;)

2012-06-13 @ 12:37:44
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh inspo!

2012-06-14 @ 12:54:05
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0