x Lunchkaos Datum: 2012-06-06 Tid: 11:41:22

Ska strax iväg och äta lunch med min farfar och hans familj. Otto, som ju är min två år äldre farbror, ska såklart också med. Eftersom att de inte bryr sig orkade jag inte duscha i morse och är därför sådär lagom äcklig nu. Nyss fick jag dessvärre reda på att mina jämngamla kusiner också ska med.

Jag: "Ottoo, jag är jätteäcklig, nu kommer jag för alltid bli sedd som den äckliga kusinen juu!"
Otto: "Förutom att du typ alltid är fräsch.. undantaget som bevisar regeln idag liksom."

Kändes genast lite bättre. 



Tänker dessutom sätta på mig mitt nyinköpa öronsmycke som distraktion, tillsammans med mammas gamla lila t-shirt och mammas gamla cardigan. Kommer rocka stället alltsåå.



Lägg väl märke till mitt välorganiserade rum i bakgrunden.
.........

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Ha-Ha!



Problem är till för att lösas, typ!? Och du fixade säkert den där lunchen galant utan att bli "genomskådad" på minsta lilla vis!! :-D

2012-06-07 @ 08:02:55
URL: http://annakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0