x Tråksöndag Datum: 2012-01-22 Tid: 22:20:02

Idag har jag haft världens tråkigaste dag. Gick upp, åt smoothie (inte jättetråkigt i och för sig), pluggade, pluggade, pluggade, pluggade, pluggade, pluggade, åt kvällsmat, pluggade. Sen spelade jag i en timme och nu är det nu. Fyyy vilken tråkig söndag. Vilken tur att det är måndag imorgon liksom! Skola från 10 till 17... oh yeah.

Gjorde en fin skiss över hur mitt typsnitt skulle kunna användas. Typsnittet utgår från en bok fotad ur olika vinklar - S var inte så lätt att få till så detta fick bli en "atla". Jag hoppas att min lärare ska fatta grejen ändå.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0