x Den gula hyllan Datum: 2012-02-22 Tid: 19:04:49

Redovisningen av mitt arbete idag gick fingemang, KELAs projektledare gillade min folder. Belönade mig själv med en semla för att jag hade varit så duktig. Gott.

På tal om ingenting så hade jag ett ytterst spännade samtal med en kassör inne på ett folktomt Coop innan idag.

Jag: "Hejsan!"
Han: "Hej!"
Jag: *betalar*
Han: "Du... alltså en fråga bara. Var tycker du att den där gula hyllan ska stå?" *pekar*
Jag: "Haha, bra fråga! Eeeeh." *tittar mig omkring* "Den står väl bra där den står?"
Han (sarkastisk): "Haha, ellerhur!"

Kände mig inte alls hånad liksom, jag tyckte ju faktiskt att hyllan stod bra där den stod. Typiskt kassörer att vara sådana besserwissrar.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0