x Söndag Datum: 2011-09-11 Tid: 18:59:39

Nu är min lägenhet en enda röra och någon har efterlämnat sig plektrum. Man skulle därför kunna tro att det är Mikael jag har haft på besök, om det inte varit för att de här personerna dessutom efterlämnat sig dammsugare, TV-antenn och matta. Lite mer användbara besökare med andra ord. Tack mamma och pappa!

Nu tänker jag steka upp ris, majs, morötter, falukorv och diverse annat mumsigt innan jag ger mig på dammsugaren. Sen ska vi se om min tvätt överlevt sin färd i tvättmaskinen. Ja, jag har tvättat! Gaaaaalet!

(Bild på tvättstugan infinner sig här senare.)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0