x Service minded? Njaaaaaaa. Datum: 2011-09-13 Tid: 21:10:44

Idag hade jag väl egentligen kunnat blogga hur mycket som helst, men av någon konstig anledning har jag inte varit sugen. Istället har jag handlat, gått en sväng, lagat mat och hämtat kurslitteratur på posten. Gubben som skulle ge mig mitt paket innehållande böckerna var i övrigt sjukt trevlig (observera: hög sarkasmnivå). När jag kom in tittade han ner på sin mobil. Jag stod och väntade. Han klickade lite på mobilen. Han tittade upp. Jag sa "jag ska hämta ett paket", han mumlade något, tittade ner på sin mobil. Gick till andra änden av disken (jättejättelångsamt). Tittade fortfarande på sin mobil. Pratade lite med sin arbetskollega på hemspråket medan jag fortfarande väntade. Det lät inte som om det var någon arbetsmässigt de pratade om. "Paket?" upprepade jag. "Behöver nummer", mumlade han till mig. Tittade på sin mobil igen. Hämtade mitt paket. Gav det till mig utan att titta på mig. Tittade på sin mobil. Så jag sket i att säga hejdå och gick. Snacka om otrevlig gubbe. Dessutom måste jag gå dit fler gånger. Inte jättesugen.

.........

Kommentarer
Postat av: amelia

Är det kul att bo ensam? :)

Hahha hata sura gubbar asså :o

2011-09-13 @ 23:11:53
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/
Postat av: amelia

sv: Hahahah jag vet, så sjukt gott :(

Guh vad skönt. Jag tex. hatar när folk tittar på när jag lagar mat och ska rätta en hela tiden, lättare att göra själv och lära sig! :)

2011-09-14 @ 17:19:12
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/
Postat av: amelia

förresten, du kommer ju inte ihåg mig, men om jag säger Celita/Paulina då? (:

2011-09-14 @ 17:23:59
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0