x Pannkaka blev det.. Datum: 2011-09-12 Tid: 18:23:38

.. av min kvällsmat. På både det ena och det andra viset. Mina pannkakor antog nämligen snarare formen av bullar än något annat, och hälften av dessa pannbullar var härligt ofärdiga i mitten. Visst blir ni sugna? Ärligt talat blev inte jag heller det, så jag slängde hälften. Andra hälften kunde man åtminstone se vad de skulle föreställa, så de var helt ätbara. Dessutom kom jag på den briljanta idén att steka äpplen till och hälla på lite socker och kanel, MUMS! Att jag inte tänkt på det tidigare.
Tyvärr får ni inte se någon bild eftersom att jag var så extremt hungrig att jag verkligen inte hade tid att fota misslyckandet. Istället får ni därför en grym illustration som jag lagt ner hela min själ i.


.........

Kommentarer
Postat av: Ellen från Finland ♥

Nu blev jag sugen. :)

2011-09-12 @ 18:59:22
Postat av: Peter

Ser mer ut som potatisar :P

2011-09-13 @ 00:14:32
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Ellen: Sugen? På DET DÄR?! xD

2011-09-13 @ 10:04:15
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha jag känner igen det där problemet :)

2011-09-21 @ 13:28:14
URL: http://missbuttercup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0