x Nollad! Datum: 2011-09-07 Tid: 23:51:30

Som rubriken lyder - nu har jag blivit nollad! Jag ångrar lite att jag la ner en halvtimme på håret innan idag och att jag för ovanlighetens skull dessutom la ner tid på att kleta på mig lite smink. För det första blåste det nämligen halv storm, och för det andra roade sig tvåorna med att bättre på mitt utseende med en vacker krigsmålning (som smetade ut sig mer och mer under kvällen).



TACK! Kändes ju värt liksom. Fast okejdå, jag erkänner att jag faktiskt hade väldigt roligt och att vårt lag var awesome. Dessutom tvingade de mig att äta falafel för första gången i mitt liv. Tror inte ni kan föreställa er hur lyckliga ansikten malmöiterna fick när jag sa ”det var faktiskt ganska gott”. Snacka om att vara lättunderhållna.

 

Nu ska jag sova, gonatt!

.........

Kommentarer
Postat av: Karin

Tur för dig att du slapp råa ägg, rutten fisk, kompost och mjöl som de där jag bor fick ;)

2011-09-08 @ 20:52:31
URL: http://karinkakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0