x Här är jag! Datum: 2011-09-06 Tid: 19:42:21

Nu behöver ni inte oroa er längre, jag hittade tillbaka! Det enda jag fick ut av min promenad är att jag tydligen bor granne med ett aktivitetsområde för psyksikt sjuka. Känns ju bra..



Faktiskt kände jag mig själv lite rubbad när jag ställde mig och tittade till höger och till vänster vid järnvägskorsningen på bilden nedan för att försäkra mig om att det inte kom något tåg.



Ärligt talat, varför har man kvar bommar och signaler när det inte går att ta sig fram på spåret? För att kunna skratta åt nykomlingar som mig?
.........

Kommentarer
Postat av: Terese

Jodå det är bara bra. :)

Va händer idag då?

2011-09-07 @ 05:50:24
URL: http://nattstad.se/teresebrodin

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0