x Kolla in! Datum: 2011-09-25 Tid: 17:36:39

Ja, titta vad jag fick av mina föräldrar idag, visst är de snälla?



"Ett kuvert med.... eh.. papper i?" tänker ni nu. Och ja, det är precis vad det är! Jag kom nämligen på att jag inte hade några vanliga vita papper hemma, lite kris när man har en uppgift som ska ritas. Tur att man har föräldrar! Eller ja, snarare tur att man farbror som påminner en om att man ska be sina föräldrar att ta med papper, utan honom hade jag ännu varit papperslös..
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0