x Jag lever! Datum: 2011-09-01 Tid: 19:18:20

Mycket mer än så har jag inte tid att berätta. Jag hittade på morgonen, sa hej till några nya klasskompisar, konstaterade att vi var 40 elever i ett klassrum, lyssnade, lyssnade, fick läxa, lyssnade. Hämtade nyckel, kollade lägenheten (fin!), hälsade på blivande grannar och åkte hem.

Läxa: självporträtt i fotoautomat. Såklart ska det vara kreativt och visa vem jag är och jag-vet-inte-vad. Jag låtsas som om jag fattar och bara gör något. Hoppas på det bästa. Det enda jag vet är att jag inte får fördärva fotoautomaten, så långt hängde jag nämligen med. Det ska jag väl klara?
.........

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh, vad bra att du lever! Blev nästan lite orolig att du blivit översprungen av någon :/ Du måste visa oss några bilder av din lägenhet sen :) (nyfiken)

2011-09-01 @ 21:30:34
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2011-09-02 @ 00:31:10
URL: http://nattstad.se/teresebrodin
Postat av: Elin [glasartad]

Svarar Sanna: Haha, visst är det? (; Självklart ska du få se bilder på lägenheten! :D

2011-09-02 @ 19:38:15
URL: http://glasartad.blogg.se/
Postat av: Sanna

Svarar Elin: Yeah! :D

2011-09-02 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0