x Gårdagens outfit och lite annat spännande Datum: 2011-09-22 Tid: 11:14:08

Nu behöver ni inte oroa er längre, jag hittade hem igår (eller tja, snarare idag..)! Förvisso efter att ha bevittnat ett slagsmål på bussen och snackat lite med polisen, men det får man väl räkna med när man bor i underbara Malmö?

Nej, nu tycker jag att vi kör en gårdagens outfit, tillsammans med kommentaren "lycka är att ha inhandlat en helkroppsspegel". Jag hade lite i-landsproblem med att bara ha en vanlig toalettspegel förstår ni..



Den svarta tröjan är förresten en sådan där med långa flikar fram ni vet, därför ser mina ben lite missbildade ut. Nu vet ni det.
.........

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Tack så hemskt mycket :)

2011-09-22 @ 12:13:50
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: amelia

Kul att du är med! :)

sv: Men vet ju hur du ritar och det är alltid otroligt fint! Det du gjorde på morgonen är något jag aldrig skulle få till, hur mycket jag än försökte. Så du är grym lilla vän :)

2011-09-22 @ 13:11:17
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0