x Skolan nästa! Datum: 2011-10-14 Tid: 09:48:00

Idag är jag klädd för att överleva ett par timmar i ett iskallt klassrum, det är nämligen lite problem mer uppvärmningen på den våning i skolbyggnaden som vi har majoriteten av våra lektioner på. Brr.

Nu kör vi en outfitbild i badrumsspegeln!
Snacka om originellt liksom. Jag börjar bli ganska grym på egobilder som ni märker, här misslyckades jag dock lite och fotade precis när jag skulle rätta till mitt hår. Tyvärr lyckades jag inte le på någon annan bild så ni får stå ut.. Det där med att le på beställning är i övrigt inte riktigt min grej. Jag lovar att träna! Haha.

.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0