x Ja varför inte? Datum: 2011-10-20 Tid: 09:25:00

Fick nyss syn på det här inlägget på blogg.se's framsida:



Jag läser: "Lisa vill kunna leva på sin kost"
Insåg när jag klickade in på bloggen hur fel jag hade läst, haha, så kan det gå! Tyckte i och för sig att det lät som en grym rubrik med tanke på bilden.. jag hade i alla fall inte tackat nej om jag hade fått leva på den kosten!

Påminner mig om den här gången när blogg.se hade felstavat... DEN felstavningen kan göra min dag om och om igen! Hahahaha!
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

Med tanke på bilden...så är det inte så konstigt att du läte kost :P

2011-10-20 @ 11:33:04
URL: http://jhh.blogg.se/
Postat av: Dilin

haha :D

2011-10-20 @ 14:57:48
URL: http://bydilin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0