x Hittade hem Datum: 2011-10-03 Tid: 20:04:20

Nu behöver ni inte oroa er längre! Att hitta till centrum var lättare än jag trodde, och sen var det bara till att promenera längs en låång gata med butiker. Jag råkade faktiskt få med mig två plagg hem, en tröja som var på rea och en hoodie som hade så fin färg att jag inte kunde låta bli den. Lovar att visa bilder imorgon!

På tal om ingenting fick jag i morse av någon anledning plötsligt jättemycket tid över, så jag passade på att spela musik och dansa lite samtidigt som jag fotade det hela. Helt friskt, jag vet.



Vi avslutar inlägget med en här-är-jag-titta-på-mig-pose (också fotad i morse, såklart, vad ska man annars göra när man får tid över på morgonen liksom?):

.........

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Haha helt friskt!! Så brukar jag också göra! xD



sv: ja verkligen! :D Så kul att göra tv-inslag! ^^

2011-10-03 @ 23:42:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0