x Jag är inte gul men ganska ful Datum: 2011-11-29 Tid: 23:14:00

Jag chattade nyss lite med Frida och berättade om dagens höjdpunkter. Självklart nämnde jag ett samtal jag hade med Sara i min klass där jag tänkte briljera med att jag hade ätit hela TRE lussebullar den här helgen (en prestige med tanke på att jag inte har någon ugn). Dessvärre kontrade Sara med att hon minsann hade bakat 70 lussebullar i helgen och att det bara var 20 kvar. Kul för henne liksom. KUL. 

Jag förklarade för Frida att hon borde ha sett min snopna min. Men hon menade att den minen hade hon redan sett. Varpå jag skickade en talande smilie:



Känns ju bra liksom.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0