x Grattis gullegrisen Datum: 2011-11-28 Tid: 10:25:00

Vi grattulerar, vi grattulerar, vi grattulerar lilla Mikael idaaag! :D

Eftersom att min kära pojkvän inte gärna fastnar på bild har ni här en söt illustration istället. Nu undrar ni såklart varför jag klistrat in en bild på två legobitar? Ja det kan man ju undra. Det är lite sådär det ser ut när Mikael är morgontrött och jag är jobbig liksom. Söt är han. Tur att han står ut med mig ändå. (Pussepusspuss!) (Mwaha.)



(Jag har som ni ser varit busig och snott bilden.) (Älskar dig!)
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0