x Frida på besök Datum: 2011-11-21 Tid: 19:13:01

Nu har jag lämnat Frida på tågstationen (ja, det är hennes fel att jag inte har uppdaterat något särskilt idag heller, så nu vet ni vem ni ska gnälla på)! Det här har vi hittat på idag:  

Snackat skit, skrattat, ätit kinamat, fnittrat, snackat lite till, fnittrat lite till, ätit fika, fnittrat ännu mer, legat dubbelvikta av skratt, fnittrat ännu lite till, snackat, snackat, snackat, fnittrat, fnittrat, fnittrat.

Frida: "Vi är typ inte normala.. egentligen."
Näää, sant. Fast vi är bäst. Så det är okej ändå liksom.

Gissa hur inne jag och Frida är förresten? Jo, vi är så inne att vi fikar här:



Det ni! Okej jag erkänner, jag ville bara ha med den här bilden för att jag tyckte den blev fin..
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0