x Man lär sig något nytt varje dag! Datum: 2011-11-16 Tid: 15:55:55

Gissa vad jag äter nu? Om jag säger att det ser ut lite som avföring men är väldigt gott? Mmmh. Kunde inte låta bli. Nu är jag nöjd.

Förresten, har ni någonsin funderat över vad det egentligen är för konstiga krumelurer på trafikljusen? Alltså, bredvid där man trycker? Idag studerade jag krumelurerna närmre och insåg att det inte alls var några konstiga koder eller tecken för elgubben, det är ju kartor! Slår vad om att de leder fram till någon typ av guldskatt.

Kände mig ungefär lika upplyst som den där gången när Mikael förklarade för mig att man inte behöver trycka på den runda knappen utan lika bra kan trycka på gubben. Kände mig sjukt dålig som inte hade fattat det redan..



PS. Jag förstår att det är en karta för blinda, ni har ju en tendens att tro att jag är lika blond som jag ser ut så det är väl lika bra att poängtera.. ;)
.........

Kommentarer
Postat av: JHH

jag är blond! (ja på alla sätt och vis) har aldrig tänkt på det tidigare. Nu skall det undersökas! Synd att vi inte har något trafikljus i vårt lilla samhälle. Men nästa gång - då!;)

2011-11-17 @ 11:40:10
URL: http://jhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0