x Picture of awesomeness Datum: 2011-03-01 Tid: 15:38:43

Den här rubriken har jag seriöst suttit och upprepat för mig själv konstant i en kvart nu. Finns det något störigare än när man inte kan få en textrad ur huvudet? Jag vet inte ens hur den poppade upp, plötsligt bara var den där och irriterade min hjärna. Kanske kom jag att tänka på awesomeness när jag såg den här bilden av mig själv, kanske inte. Men en sak är säker - textraden passar ju bättre än bäst som rubrik för ett awesome inlägg som detta.




Här har jag knäppt ett foto strax efter att jag dragit av mig mössan som suttit på under en halvtimmes cykelfärd. Jag slutade faktiskt tidigt idag, hör och häpna! 

PS. Matteprovet gick inte så bra som planerat, låt oss låtsas som om jag aldrig nämnde det.
.........

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej Elin!

Jag bara måste säga att jag älskar din blogg... Jag hoppas min blogg blir lika lyckad som din. :)

Många kramar från Amanda

2011-03-01 @ 15:45:54
URL: http://mypencil.se/
Postat av: Amanda

Svar: Jag måste bara fråga dig... Vilket program anväder du när du ritar dina bilder? Ibland använder jag Paint och ibland PS. :D

2011-03-01 @ 16:28:42
URL: http://myle
Postat av: Clara

sv; :D, jaa dom är ganska så coola. Lite trista färger kanske ?

Aha, men det var ju bra iallafall. Jag är urkass på matte.

Påtal om rubriken. Jag kan få ord i skallen som jag kan upprepa typ tusen ggr. Tills dom liksom inte låter som ord längre.

2011-03-01 @ 19:26:52
URL: http://chaneeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0