x Animerat Datum: 2011-03-23 Tid: 22:23:05

Alltså jag har gått och väntat i evigheter nu på att få in någon typ av program som man kan animera i på datorn. Helst Image Ready, för jag äger på det (en liten parantes bara). I alla fall. Nu upptäckte jag att det har gått att animera i mitt photoshop hela tiden.. bra jobbat Elin, bra jobbat.



För er som inte förstår min jättefina animation kan jag förklara att det bara var till att klicka upp ett fönster som hette "animera" och POFF så gick det att, ja just det, animera! Tack megapixlar för att ni gjorde mig ännu en visdom rikare.
.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0