x Soleksem Datum: 2011-06-01 Tid: 19:56:59



Såhär ser jag ut idag. HEJ SOLEKSEM I HÅRBOTTEN! Någon mer än jag som är lite lagom överkänslig mot solsken? Så fort det blir soligt får jag röd, kliande och svidande hårbotten, det är sådär mysigt. Idag upptäckte jag dessutom att min hårbotten inte bara blivit röd, utan också full med blåsor. NAJS! JÄTTENAJS!! Jag som längtade till varma sommardagar med strålande sol... Nåja, jag har hört att hattar ska vara mode i sommar, jag vet vad jag ska köpa!

.........

Kommentarer
Postat av: Emma H.

Thihi har en sådan liknande hatt ;)

2011-06-02 @ 12:48:27
URL: http://akrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0