x Plötsligt händer det Datum: 2011-06-17 Tid: 13:24:18

Drömde om Pokémon inatt! HUR AWESOME?!?! Jag var Butterfree, team blå. Plötsligt försökte team röd ta över världen, men då kom jag till undsättning! Hann dessvärre vakna innan världen blev räddad. Men jag slår vad om att jag räddade den. Hur bra är inte Butterfree liksom?

Sen somnade jag om och drömde att våra grannkatter jagade min favoritfarbror Otto. Det var kul. Elsa jagade Otto runt deras hus medan Abbe och Måns satt uppe på taket och guidade henne. Sjukt najs. Tror att Otto överlevde, minns inte riktigt..

Till sist drömde jag att jag duschade i ett riktigt äckligt omklädesrum. Fast jag hade haft alla rätt på körteoriprovet så det var chill, trots att jag trillade i det äckliga omklädesrummet och alla som stod på kö utanför hatade mig. Jag var glad när jag vaknade ändå!

Ibland undrar man hur frisk man är.



(Bilden har jag snott härifrån)
.........

Kommentarer
Postat av: Klara

suck längesen jag hade en epic dröm.. :'o ^^ btw, hur fick du in ett "google translate verktyg" i menyn? :)

2011-06-18 @ 17:49:28
URL: http://colorofthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0