x En liten fundering Datum: 2011-06-08 Tid: 22:15:56

Jag är på toppenhumör! Ville bara säga det. Dessvärre är det inte student imorgon utan i övermorgon. Imorgon kommer vara en fruktansvärt långtråkig dag, jag känner det på mig. För att inte tala om att jag garanterat kommer sova lika dåligt inatt som jag gjort de två senaste nätterna. Dumma insekter och dumma värme och dumma student. Fast nääääe, studenten är inte så dum. Det är mer mina femtusentrehundratjugoåtta funderingar inför studenten som är dumma. Rastlös. Vill göra något. Men vad?
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Ingen som vill komma hit och spela fotboll med mig? Jag är sugen på att vricka foten (jag kan inte spela fotboll, har aldrig kunnat spela fotboll och kommer dessvärre nog aldrig kunna spela fotboll heller.. men det är ju kul ändå. dessutom är det bäcksvart ute så man lär ändå inte se bollen).
Känner för att springa över ängar i solnedgången och fördärva skorna i daggen. Men äsch, just det, det har jag ju redan gjort en gång. Finländare ni vet, de är lite störda, kan få en till vad som helst. Okej inte riktigt vad som helst, men ni hänger med? Alltså, det är okej om ni inte hänger med, men låtsas som om ni gör det ändå så blir jag glad. 

Eh ja, det var väl det.
Nu är jag nog förklarad störd av mina släktingar men det gör inget, det bjuder jag på. Låt bli att ta upp det här inlägget nästa gång vi träffas bara, det känns som om min hippiesida inte är riktigt lika cool när den tas upp på ett släktkalas som den verkar vara när jag bloggar. För visst verkar hippie-Elin lite cool? Jag menar väl det.

........ Så börjar det regna.

.........

Kommentarer
Postat av: Peter

Men! Skriv till mig på Skype! >_> :P + alla kan spela fotboll, man är bara olika bra på det :P

2011-06-08 @ 23:58:17

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0