x Det blev ett inlägg ändå Datum: 2011-06-16 Tid: 19:27:13

Okej, bara för att jag är i trotsåldern tänker jag skriva ett inlägg ändå. För kolla vad jag hittade i min gamla blogg, lite gymnasiesnack minsann! Jag skonar er från de trehundratjugoåtta smiliesarna som jag år 2008 tydligen tyckte var ytterst väsentliga för mina inlägg.

* Lördagen den 9:e augusti 2008:
Jaha, då är sommarlovet slut.. känns inte som om jag varit hemma i mer än en vecka, så ska man dit igen. Suck. Jag hoppas verkligen inte det går att få fler läxor än vad vi hade i slutet av 9:an (och hela 7:an), för då dör jag. Bokstavligt talat. Nåja, jag måste erkänna att det ska bli lite kul att träffa min nya klass, och Niklas för den delen. Han ska visst gå på samma skola som mig, och kanske t.om. samma inriktning! :D
Nej, det här är för tidigt för att skriva inlägg. Jag vill soooova. Dessutom är jag hungrig. Suck. Jag vill inte börja skolan.

* Torsdagen den 21:e augusti 2008: 
Mwaha, gymnasiet var väl inte så farligt endå.. åtminstone inte de två första dagarna. Blev genast kompis med de två (!!) andra tjejerna i klassen, men har ännu inte hunnit prata med alla 28 killar.. Nåja, några namn har jag lärt mig åtminstone. Få se.. vad var det nu..? Just det. Frida, Shommos, Faraz, Max och Johnny. Tror jag.. haha xD
Ja, ehm.. De här första dagarna har vi bara hunnit ha en enda halvseriös lektion; datorkunskap. Annars har vi bara haft sammarbetsövningar och hålor. Tråkigt värre.

* Fredagen den 22:e augusti 2008:
Har jag nämnt att i stort sätt alla i klassen är wow-nördar? X________X

Med facit i hand:
Vi fick inte många läxor alls under gymnasietiden jämfört med grundskolan, det var slappt men skönt. Inte nog med att vi inte gjorde något alls på lektionerna liksom. Gymnasiet var sjukt onödigt, bortsett från att jag hittade Mikael bland de 28 killarna. Det var inte onödigt.  
Niklas började i min parallellklass men pallade inte trycket utan började läsa bygglinjen på en annan skola istället. Han tar inte studenten förrän nästa år. Ägd. 
Angående WoW; hahahahahahahahahaha, så sant som det var sagt!
Shommos, Faraz och Max hoppade av, de tröttnade väl på att tillbringa hålorna med mig. Frida och Johnny var däremot lite tåligare, de stod ut i tre år. Galet. Och nu har vi tagit studenten.

.........

Kommentarer
Postat av: Julia

Haha, vilken humor du har i alla dina inlägg, jättekul att läsa :D

2011-06-17 @ 09:45:19
URL: http://mehartyou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0