x Regnet det bara öser ner ~ Datum: 2011-06-20 Tid: 17:30:32

Idag har jag gått upp klockan åtta. Kört moped till bussen. Insett att tidtabellen inte stämt och blivit tvungen att inkalla nödtaxi i form av snäll släkting. Hunnit precis i tid till min körlektion. Väntat i 40 minuter på bussen hem. Kört moppe i regn. Kört moppe i ösregn. Köpt jordgubbar i ännu värre ösregn. Kört moppe i om möjligt ÄNNU värre ösregn. Blivit genomblöt. Sagt hej till Otto. Snott Ottos mjukisbyxor och strumpor. Ätit jordgubbar. 

Nu är jag trött.


Jag tog hjälp av min vän Google när jag ritade mopeden, men den blev konstig ändå. Google är överskattat.
.........

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Jag tycker det blev jättebra ju! =)

2011-06-21 @ 03:38:58
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback





..bloglovin

PRENUMERERA DU MED! :D



OM MIG




Namn: Elin
Född: 12/12 1992
Bor: Skåne
Studerar: Grafisk design
Intressen: Foto, natur, illustration och redigering
Kamera: Canon EOS 400D Ritbord: Wacom Tablet, A5




RSS 2.0